Ga ik straks hamsteren? Misschien. Maar eerst ga ik bidden, met in mijn achterhoofd de woorden van 1 Timoteüs 2:1-2.
‘I’ll be home for Christmas.’ Nooit eerder heeft die Kerst-klassieker zo’n omineuze bijklank gehad als dit jaar. Ik zal met Kerst thuiszitten. En met mij miljoenen Nederlanders, en miljarden mensen wereldwijd. Iedereen thuis. Waar laat God zich vinden in deze tijd? Heeft de Bijbel hier iets over te zeggen?
Een blog over de heilige Corona en de christelijke zelfliefde. Geschreven door Frank Bosman.